Brändin rakentaminen & Palaute -verkkovalmennus

Omaan tahtiin

Opiskele omaan tahtiin – koko kurssimateriaali avautuu käyttöösi heti.

Neljä kuukautta opiskeluaikaa!

Kaikki materiaalit ovat käytössäsi neljän kuukauden ajan aloittamisesta.

Monipuolista oppia

Materiaaleina videoita, tekstejä, ääntä, kuvia ja tehtäviä.

Halautko terästää brändiäsi ja samalla saada ohjausta ja apua?

Brändin rakentaminen & palaute -verkkovalmennus on opiskelumateriaaliltaan sama, kuin Brändin rakentaminen -verkkovalmennus, merkittävä ero on kuitenkin se, että saat henkilökohtaisen palautteen jokaiseen vastaukseesi kurssin sisältämistä 24 tehtävästä. Tämä varmistaa, että asiat menevät varmasti eteenpäin. Verkkovalmennus johdattaa sinut taitavaksi brändin rakentajaksi. Kurssilla opit, mitä brändi tarkoittaa ja miten brändäät suunnitelmallisesti. Kurssimateriaalit ja konkreettiset harjoitukset auttavat sinua ymmärtämään brändin rakentamisen kulmakivet ja tekemään yrityksellesi brändisuunnitelman

Brändin hallintaa ei pidä jättää sattuman varaan. Verkkokurssilla opit keinot, joilla pystyt kirkastamaan ja rakentamaan brändiäsi ja sen tunnettuutta.

Brändin rakentaminen & palaute -verkkovalmennuksen lisäanti on, että palautat jokaisen tehtävän ja saat palautteen ja sparrauksen jokaiseen vastaukseesi. Palaute lähtökohtaisesti haastaa sinut miettimään asioita uudelta kulmalta, sillä palautteen tavoite ei ole kertoa mitä sinun pitää tehdä brändisi rakentamisen kannalta.

Brändäys ei ole laajoja ja kalliita kampanjoita, vaan jokapäiväistä harkittua tekemistä.

Mitä opit?

Ammattimainen ja suunnitelmallinen brändin rakentaminen nostaa yrityksen arvo, antaa mahdollisuuden korkeampaan hintaan sekä lisää asiakasuskollisuutta.

Verkkokurssilla opit muun muassa:

  • Ymmärtämään mikä brändäyksessä on tärkeää ja keskeistä
  • Huomioimaan erilaisia brändin rakentamiseen vaikuttavia tekijöitä
  • Ymmärtämään asiakasuskollisuuden voimaa ja lisäämään sitä omalla brändilläsi
  • Tekemään konkreettisen toteutussuunnitelman brändillesi

On elintärkeää varustaa työntekijät ymmärtämään brändin uniikki luonne, jotta he voivat sisällyttää sen kaikkeen mitä he koskevat, luovat, ajattelevat ja tekevät.
– Keith Yamashita

 

Kouluttaja

Kari Moisiola

Brändin rakennuksen valmentaja, yrittäjä, Ylempi AMK, HHJ

Hinta

990 € + alv 24 % (yhteensä 1227,60 €)

Hyödynnä tarjous – kun ostat kurssin syyskuun loppuun mennessä, saat 1,5 tunnin henkilökohtaisen online-sparrauksen kaupan päälle!

990,00 

Tilaus useammalle

Useampi tiedonjanoinen oppija samasta organisaatiosta? Pyydä tarjous sähköpostilla useammasta verkkokurssista kari.moisiola@yrityslautturi.fi

Lisätietoja

Kysy lisätietoja sähköpostilla kari.moisiola@yrityslautturi.fi tai soittamalla Karille 050 388 3853

Kenelle kurssi sopii?

Brändin rakentaminen & palaute -verkkovalmennus soveltuu kaikille, joita brändin suunnitelmallinen kehittäminen kiinnostaa. Erityisen hyvin kurssi sopii yksinyrittäjille, joilla ei välttämättä ole brändäyksen ammattilaista kaverina, joka auttaisi brändin rakentamisessa.

Yrityslautturi auttaa sinua menestymään myynnissä juuri siten kuin sinä haluat.

12 teemaa

  1. Mitä brändi on
    • Lyhyt katsaus siitä, mitä brändi oikeastaan onkaan. Se kun ei ole logo tai tuote. Asetetaan omat brändin rakentamisen tavoitteet.
  2. Brändäys
    • Käydään läpi miksi pitäisi brändätä ja miten brändit luovat lisäarvoa yritykselle. Tutustutaan asioihin, mitä voikaan brändätä ja mikä on brändiydin ja brändilupaus.
  3. Brändäyksen elementit
    • Brändäyksen elementtejä ovat mm. logo ja tuote. Perehdytään mitä muita elementtejä on sekä miten ne vaikuttavat kosketuskohtien kautta asiakkaaseen ja miten ne tulee suunnitella. Samalla käydään brändin kokemuskartta. Samalla tehdään suunnitelma omista kosketuskohdista ja kokemuskartasta.
  4. Brändäyksen uudet tuulet
    • Maailma on muuttunut, enään eri riitä tuote, sen ominaisuudet tai edut. Ihmiset haluavat kokea osallisuutta ja oman elämän hallintaa. Kymmenen uutta todellisuutta kertovat, miten maailma on muutoksessa ja brändin rakentajan pitää huomioida se.
  5. Asiakasuskollisuuden voimaa
    • Brändin rakentamisen ydintä on kasvattaa asiakasuskollisuutta. Käydään läpi keinoja asiakasuskollisuuden kasvattamiseen ja tehdään suunnitelma omalle brändille.
  6. 25 aineetonta asiaa, jotka tuovat lisäarvoa
    • Brändi on lisäarvo, jonka asiakas on valmis maksamaan tuotteesta lisää verrattuna tavalliseen, nimettömään tuotteeseen. Vaikka Brändi itsessään on lisäarvo, on olemassa 26 aineetonta asiaa, joilla pystyy tukemaan omaa brändiä. Käymme läpi nämä aineettomat asiat esimerkkien avulla. Tehtävänä miettiä, miten ne voivat hyödyttää omaa brändiä.
  7. Asiakassegmentoinnista asiakasheimoihin
    • Perinteisesti brändi kohdennetaan segmentoinnilla. Osiossa perehdytään, miten segmentoinnista voi siirtyä asiakasheimoihin, jotka ovat tehokkaampia ja oma-aloitteisempia brändin levittäjiä ja käyttäjiä. Uudeksi työkaluksi tulee Aitoustuloskortti auttaa ymmärtämään, miten aito meidän oma brändi ja toimintatapamme on.
  8. Brändin sitoutumisen tikkaat ja sitoutumiskysely
    • Brändiin sitoutumista voi mitata ja arvioida. Tässä osiossa työkaluksi tulee brändin sitoutumisen tikkaat, joilla selvitetään brändiuskollisuuden taso sekä brändi sitoutumiskysely, joka arvottaa eri tasot.
  9. Brändin tarinallistaminen
    • Tarinat myyvät. Siksi brändilläkin on oltava omat tarinansa. Tutustumme millaisia erilaisia tarinoita voi olla käymme runsaan määrän erilaisia bränditarinoita läpi sekä mietimme, miten omalle brändille voisi rakentaa myyvän tarinan.
  10. Brändäyksen avainkysymykset
    • Brändin rakentamisen todellinen raskaan sarjan työkalupakki. 18 kysymystä esimerkkeineen, joihin täytyy miettiä vastaukset, jos haluaa onnistua brändin rakentamisessa.
  11. Brändisuunnitelma
    • Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Osiossa käydään läpi esimerkkien kautta, miten tehdään onnistunut brändin rakentamisen toteutussuunnitelma.
  12. Brädäyksen haasteita ja brändimokia
    • Hyvä brändin rakentaminen ei ole helppoa. Siksi käydään läpi, millaisia haasteita rakentamisessa voi olla sekä millaisia virheitä muut ovat tehneet.

Kurssi sisältää 24 tehtävä joihin jokaiseen saat henkilökohtaisen palautteen, jotka johdattavat brändin merkityksestä käytännönläheiseen brändin rakentamiseen.

Kurssin rakenne, sisällöt ja materiaalit

  • Kurssimateriaalit ovat videoita, tekstejä ja työpohjia.
  • Rakennat kurssin edetessä brändin rakentamisen työkalupakkia, johon kokoat oman organisaatiosi brändin rakentamisen suunnitelmaa.
  • Saat henkilökohtaisen palautteen jokaiseen valmennuksen 24 tehtävään.
  • Monipuoliset tehtävät innostavat pohtimaan, ideoimaan ja soveltamaan oppimaasi oman organisaatiosi brändin rakentamisessa.
  • Tehtävät soveltuvat myös yhteiseen pohdintaan kollegan kanssa. Pyydäthän isommalle ryhmälle erillisen tarjouksen.
  • Ladattavat taustamateriaalit ja täyttämäsi työpohjat jäävät käyttöösi kurssin jälkeen.
  • Kurssi on tarkoitettu opiskeltavaksi omaan tahtiin. Kurssin kaikki osiot avautuvat yhtaikaa käyttöösi, joten voit opiskella haluamassasi aikataulussa juuri silloin kun sinulle sopii.

Varaa paikkasi kurssille heti – saat etuna 1,5 tunnin online-sparrauksen

Kurssimateriaalit avautuvat kokonaisuudessaan heti käyttöösi, kun olet saanut linkin oppimisalustalle. Kurssi kannattaa klikata ostoskoriin heti, sillä ostaessasi kurssin syyskuussa 2020 saat kaupan päälle 1,5 tunnin online-sparrauksen. Kouluttajien sparrauksen voit varata milloin tahansa kurssin voimassaolon aikana ja kuukauden kurssin päättymisestä (5 kk kurssin aloituspäivästä).

Saat henkilökohtaiset tunnuksesi sähköpostiisi vuorokauden sisällä kurssiympäristöön ostettuasi kurssin.

990,00