Brändin rakentaminen -verkkokurssi

Omaan tahtiin

Opiskele omaan tahtiin – koko kurssimateriaali avautuu käyttöösi heti.

Neljä kuukautta opiskeluaikaa!

Kaikki materiaalit ovat käytössäsi neljän kuukauden ajan aloittamisesta.

Monipuolista oppia

Materiaaleina videoita, tekstejä, ääntä, kuvia ja tehtäviä.

Onko brändinne rakentaminen suunnitelmallista? Vai toteutuuko brändin rakentuminen ilman suunnitelmaa ja omalla painollaan?

Brändin rakentaminen verkkokurssi johdattaa brändin rakentamisen mestariksi. Kurssilla opit, mitä  brändi oikeasti tarkoittaa ja miten sitä tulee suunnitelmallisesti tehdä. Kurssi ja kurssin harjoitukset johdattavat sinut läpi brändin rakentamisen maailman niin, että lopussa sinulla on valmis brändin rakentamisen suunnitelma ja ymmärrys.

Ammattimainen Brändin hallinta omissa käsissä on erittäin tärkeää – sitä e kannata jättää sattuman varaan. Verkkokurssilla opit keinot, joilla pystyt kirkastamaan ja rakentamaan brändiäsi ja tuomaan sitä tunnetummaksi.

Brändin rakentaminen verkkokurssilla saat käytännönvälineitä tavoitteellisen brändin rakentamisen toteuttamiseen. Ideoiden, oivallusten ja tehtävien kautta opit taitavaksi brändin rakentajaksi ja teet oman brändisi rakentamisesta suunnitelmallista ja tehokasta.

Brändin rakentaminen verkkokurssi on 100% itseopiskelua, joten määräät opiskelutahdin itse.

Mitä opit?

Ammattimainen ja suunnitelmallinen brändin rakentaminen nostaa yrityksen arvo, antaa mahdollisuuden korkeampaan hintaan sekä lisää asiakasuskollisuutta.

Verkkokurssilla opit muun muassa:

  • Ymmärtämään mikä brändäyksessä on tärkeää ja keskeistä
  • Huomioimaan erilaisia brändin rakentamiseen vaikuttavia tekijöitä
  • Ymmärtämään asiakasuskollisuuden voimaa ja lisäämään sitä omalla brändilläsi
  • Tekemään konkreettisen toteutussuunnitelman brändillesi

Kurssimateriaali sisältää käytännöllisiä brändin rakentamisen työkaluja, joita pääset hyödyntämään omassa työssäsi.

Kouluttaja

Kari Moisiola

Brändin rakennuksen valmentaja, yrittäjä, Ylempi AMK, HHJ

Hinta

690 € + alv 24 % (yhteensä 855,60 €)

Hyödynnä tarjous – kun ostat kurssin syyskuun loppuun mennessä, saat 1,5 tunnin henkilökohtaisen online-sparrauksen kaupan päälle!

690,00 

Tilaus useammalle

Useampi tiedonjanoinen oppija samasta organisaatiosta? Pyydä tarjous sähköpostilla useammasta verkkokurssista kari.moisiola@yrityslautturi.fi

Lisätietoja

Kysy lisätietoja sähköpostilla kari.moisiola@yrityslautturi.fi tai soittamalla Karille 050 388 3853

Kenelle kurssi sopii?

Brändin rakentaminen -verkkokurssi soveltuu kaikille, jotka haluavat oppi brändäystä ja brändin rakentamista. Erityisesti se sopii yrityksille, joilla ei ole omaa osastoa brändin rakentamiselle ja markkinoinnille. Kurssi soveltuu yksinyrittäjille, pienten yritysten toimitusjohtajille, markkinoinnista vastaaville ja liiketoiminnan kehittäjille – kaikille, ketä brändin suunnitelmallinen kehittäminen kiinnostaa.

Yrityslautturi auttaa sinua rakentamaan brändiä juuri siten kuin sinä haluat.

12 teemaa

  1. Mitä brändi on
    • Lyhyt katsaus siitä, mitä brändi oikeastaan onkaan. Se kun ei ole logo tai tuote. Asetetaan omat brändin rakentamisen tavoitteet.
  2. Brändäys
    • Käydään läpi miksi pitäisi brändätä ja miten brändit luovat lisäarvoa yritykselle. Tutustutaan asioihin, mitä voikaan brändätä ja mikä on brändiydin ja brändilupaus.
  3. Brändäyksen elementit
    • Brändäyksen elementtejä ovat mm. logo ja tuote. Perehdytään mitä muita elementtejä on sekä miten ne vaikuttavat kosketuskohtien kautta asiakkaaseen ja miten ne tulee suunnitella. Samalla käydään brändin kokemuskartta. Samalla tehdään suunnitelma omista kosketuskohdista ja kokemuskartasta.
  4. Brändäyksen uudet tuulet
    • Maailma on muuttunut, enään eri riitä tuote, sen ominaisuudet tai edut. Ihmiset haluavat kokea osallisuutta ja oman elämän hallintaa. Kymmenen uutta todellisuutta kertovat, miten maailma on muutoksessa ja brändin rakentajan pitää huomioida se.
  5. Asiakasuskollisuuden voimaa
    • Brändin rakentamisen ydintä on kasvattaa asiakasuskollisuutta. Käydään läpi keinoja asiakasuskollisuuden kasvattamiseen ja tehdään suunnitelma omalle brändille.
  6. 25 aineetonta asiaa, jotka tuovat lisäarvoa
    • Brändi on lisäarvo, jonka asiakas on valmis maksamaan tuotteesta lisää verrattuna tavalliseen, nimettömään tuotteeseen. Vaikka Brändi itsessään on lisäarvo, on olemassa 26 aineetonta asiaa, joilla pystyy tukemaan omaa brändiä. Käymme läpi nämä aineettomat asiat esimerkkien avulla. Tehtävänä miettiä, miten ne voivat hyödyttää omaa brändiä.
  7. Asiakassegmentoinnista asiakasheimoihin
    • Perinteisesti brändi kohdennetaan segmentoinnilla. Osiossa perehdytään, miten segmentoinnista voi siirtyä asiakasheimoihin, jotka ovat tehokkaampia ja oma-aloitteisempia brändin levittäjiä ja käyttäjiä. Uudeksi työkaluksi tulee Aitoustuloskortti auttaa ymmärtämään, miten aito meidän oma brändi ja toimintatapamme on.
  8. Brändin sitoutumisen tikkaat ja sitoutumiskysely
    • Brändiin sitoutumista voi mitata ja arvioida. Tässä osiossa työkaluksi tulee brändin sitoutumisen tikkaat, joilla selvitetään brändiuskollisuuden taso sekä brändi sitoutumiskysely, joka arvottaa eri tasot.
  9. Brändin tarinallistaminen
    • Tarinat myyvät. Siksi brändilläkin on oltava omat tarinansa. Tutustumme millaisia erilaisia tarinoita voi olla käymme runsaan määrän erilaisia bränditarinoita läpi sekä mietimme, miten omalle brändille voisi rakentaa myyvän tarinan.
  10. Brändäyksen avainkysymykset
    • Brändin rakentamisen todellinen raskaan sarjan työkalupakki. 18 kysymystä esimerkkeineen, joihin täytyy miettiä vastaukset, jos haluaa onnistua brändin rakentamisessa.
  11. Brändisuunnitelma
    • Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Osiossa käydään läpi esimerkkien kautta, miten tehdään onnistunut brändin rakentamisen toteutussuunnitelma.
  12. Brädäyksen haasteita ja brändimokia
    • Hyvä brändin rakentaminen ei ole helppoa. Siksi käydään läpi, millaisia haasteita rakentamisessa voi olla sekä millaisia virheitä muut ovat tehneet.

Kurssi sisältää 24 tehtävä, jotka johdattavat brändin merkityksestä käytännönläheiseen brändin rakentamiseen.

Kurssin rakenne, sisällöt ja materiaalit

  • Kurssimateriaalit ovat videoita, tekstejä ja työpohjia.
  • Rakennat kurssin edetessä brändin rakentamisen työkalupakkia, johon kokoat oman organisaatiosi brändin rakentamisen suunnitelmaa.
  • Monipuoliset tehtävät innostavat pohtimaan, ideoimaan ja soveltamaan oppimaasi oman organisaatiosi brändin rakentamisessa.
  • Tehtävät soveltuvat myös yhteiseen pohdintaan kollegan kanssa. Pyydäthän isommalle ryhmälle erillisen tarjouksen.
  • Ladattavat taustamateriaalit ja täyttämäsi työpohjat jäävät käyttöösi kurssin jälkeen.
  • Kurssi on tarkoitettu opiskeltavaksi omaan tahtiin. Kurssin kaikki osiot avautuvat yhtaikaa käyttöösi, joten voit opiskella haluamassasi aikataulussa juuri silloin kun sinulle sopii.

Varaa paikkasi kurssille heti – saat etuna 1,5 tunnin online-sparrauksen

Kurssimateriaalit avautuvat kokonaisuudessaan heti käyttöösi, kun olet saanut linkin oppimisalustalle. Kurssi kannattaa klikata ostoskoriin heti, sillä ostaessasi kurssin elo- tai syyskuussa 2020 saat kaupan päälle 1,5 tunnin online-sparrauksen. Kouluttajien sparrauksen voit varata milloin tahansa kurssin voimassaolon aikana ja kuukauden kurssin päättymisestä (5 kk kurssin aloituspäivästä).

Saat henkilökohtaiset tunnuksesi sähköpostiisi vuorokauden sisällä kurssiympäristöön ostettuasi kurssin.

690,00