Asiakaspalvelu ja lisämyynti sekä niiden johtaminen B2C

Sinä, joka toimit B2C-liiketoiminnassa,

  • onko asiakaspalvelusi viimeisen päälle?
  • tehdäänkö teillä aidosti lisämyyntiä?
  • onko teillä työntekijät vain töissä?
  • olisiko aika tehdä rahastajasta myyjä?

Yrityslautturin Rahastajasta myyjäksi -valmennus ei jää luokkahuoneisiin vaan tuo myynnin osaksi yrityskulttuuria.

Yrityslautturin lisämyyntivalmennus ei sisällä turhia kalvosulkeisia ja luentoja, vaan keskittyy oleelliseen eli tekemällä oppimiseen. Valmennus sisältää runsaasti käytännönharjoituksia ja harjoittelu jatkuu vielä työpaikallakin. Näin valmennuksella on suora yhteys käytännön tekemiseen, eikä jää vain toteamukseksi ”käytiinpä taas kurssi”.

Ota yhteyttä jo tänään, niin katsotaan juuri teille sopiva kokonaisuus.